Joku saattaa katsoa että olen kyllä saatanan säälittävä nörtti mutta suutuin oikeasti ihan helvetisti ja nyt olen sitä mieltä etten anna niiden retardien pelata sitä ollenkaan ilman läsnäoloani.VTTU! Mut siis eniten ärsyttää kun olen todella alkanut tykätä tuosta pelistä ja se on _mun_ peli hankittu _mun_ tienaamilla rahoilla ja ne pelaa sitä niinku omaa peliään niin... prkl. Sama asia ko joku muu menis levelittään mun pokémoneja.
Voi tosin johtua tämä rage siitä että olen helvetin väsynyt niin fyysisesti kuin henkisesti ja olin sitä jo ennen yhtä 12 tunnin speshul-työpäivää, joka oli TIISTAINA että sen jälkeen ei voinut edes uneksia viikonloppulevosta.
Enää tosin 3 viikkoa töitä mut MÄ EN JAKSA MÄ EN JAKSA EN JAKSA. Ja siis se ei ole etten jaksa tehdä töitä mutta mä en jaksa kotonakaan mitään. Hence nördään paljon.