Minä kuukausi sitten: "Hmm, pitäisi kai tehdä sarjakuvaa.... voisin myös päivittää kyllä blogiakin.. hmm.. taidan päivittää ensin blogia"

Minä viime aikoina: 
"Pitäisi kai päivittää blogia taas kohta... voisin myös tehdä sarjakuvaa..."

Että näin. Ja ei minulla olisi muutenkaan ollut muuta kerrottavaa kuin päivittää SoulSilver-progressiani. Olen Kanto-alueella.

SEN SIJAAN esittelen teille Rockband2:n vakkarihahmot!
Sisko otti kuvat, pahoittelen huonoa laatua. Saatan joskus kuvata heitä soittamassa ja eri kuteissa...

Sam eli Sammy laulaa

Hän itse asiasa perustuu yhteen hahmon jonka olen suunnitellut Best Life Everiä varten. Eh.

Milly tyttöseni soittaa kitaraa


Soitin hänellä sen kaikki-biisit-putkeen-haasteen ja muutenkin käytän tätä hahmoa eniten.

Hail on basisti

Hän on vähän hassu naikkonen. OH HAY LOOK cowboytarjoilijahuora-luukki. Sillä on siis vielä rullaluistimet jalassa...

Jill soittaa rumpuja

Koska tein nimenomaan rumpalia Millyn bändille ja siskoni soittaa rumpuja hän sai päättää nimen ja vaikuttaa ulkonäköön. Nyttemmin olen kyninyt tuota herran pehkoa ja pistänyt päähän oikein tyylikkään hatun. 

Bändin nimi on 13/666
....lol

Menkääpäs kuunteleen Steely Danin Boddhisattva